Monday 18 May 2015

PROMOSI BUKU ILIMIAH

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Dropship Buku Ilimiah
http://sariahawang senik.blogspot.com

Assalamulaikum.
Begitu cepat masa berlalu. Adakalanya masa itu umpama emas. Terlalu amat berharga dan kita harus menggunakan masa yang ada dengan sebaik-baiknya.
Sesungguhnya masa yang ada boleh diisikan dengan segala aktiviti yang bermanfaat kepada diri dan juga keluarga.

Walaupun kita sedang bekerja, kita masih boleh lagi mencari pendapatan sampingan. Terdapat bermacam-macam cara untuk mencari pendapatan sampingan. Ketika sedang berada di rumah juga terdapat pelbagai cara untuk menambah ekonomi rumahtangga. Contohnya, kumpulan sokongan AKADEMI BEKERJA DARI RUMAH, terdapat pelbagai produk yang menawarkan perniagaan secara 'dropship'. Cara perniagaan 'dropship' ini begitu terkenal di masa sekarang.

Selain daripada itu ada juga jemaah yang bernaung di bawah kumpulan sokongan ini yang telah pun berjaya menambah pendapatan sampingan hanya daripada rumah. Dia juga telah pun sepenuhnya berhenti kerja seawal umur 40 tahun. Bergelar seorang jurutera dan kini aktif membuat pelbagai kerja dari rumah.

Beliau yang saya maksudkan ialah Pn Azura Abdullah. Kini dia juga telah menghasilkan sebuah buku ilimiah yang bertajuk ' Bekerja Dan Berniaga'.
Harga buku ini ialah RM 45 dan telah termasuk postage.

Jika anda berminat hendak mendapatkannya, bolehlah hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com.

Sekian Terima Kasih.
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...