Tuesday 16 August 2016

KOLEKSI TERBARU DARI SHAHRIZAD COTTON

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Shahrizad Cotton
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Assalamualaikum. Alhamdulillah. Syukur atas segala rahmat yang Allah beri. Cepat betul masa berlalu kan? Bangun tidur, esok je dah pun masuk hari dan juga bulan yang lain.

Ada yang minat tidak dengan kain songket cotton ini? Antara gambar-gambar yang kat atas itu, yang mana paling cantik dan menawan?

Kalau ikutkan hati memang semua nak pilih kan. Tapi kalau nak tahu itulah koleksi terbaru daripada Shahrizad Cotton. Satu syarikat yang menjual kain-kain cotton bermutu tinggi dengan harga yang paling berpatutan sekali.

Kini sudah ada koleksi terbaru dengan warna-warna yang agak menarik. Corak-coraknya pun memang terkini.

Macam mana pula dengan harganya?

Harganya tidaklah terlalu mahal. Tidaklah sampai mencecah ratusan ringgit. Harga memang mampu milik dan sangat sesuai untuk semua golongan . Tidak kira tua ataupun muda.
Harganya ialah RM 80 sepasang. Kalau beli banyak, insha Allah akan bagi diskun juga nanti.

Kalau dah ada yang berminat dan jatuh cinta, boleh lah hubungi saya selaku agent dropship Sariah Awang Senik 019-4075634 atau email sariah.awangsenik@gmail.com. Jika ada masalah pun boleh terus sahaja call saya ya.


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...