Tuesday 2 August 2016

SERIKAN HIDUP DENGAN DEXANDRA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Group Whatshapp
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Alhamdulilah. Baju dan kasut dah cantik dan 'vouge'. Tapi bila dekat, bila berpeluh ada bau yang kurang menyenangkan pulak.

Pernah tidak alami situasi diatas?

Selalu kan. Mesti kita selalu tercari-cari satu jenis minyak wangi yang tahan lama dan bebas daripada bahan alkohol. Dan yang paling bestnya, lepas berwuduk terus boleh pergi bersolat. Pasti menyenangkan dan menjimatkan semua aktiviti harian kita.

Ini, saya nak share satu produk perfume dengan harga yang berpatutan, tahan lama dan bebas daripada bahan yang tidak halal. Perfume yang saya maksudkan itu ialahDEXANDRA.

DEXANDRA ialah sejenis perfume yang tahan lama, halal dan juga bebas daripada bahan kimia. Perfumenya ada untuk lelaki dan juga wanita. Harganya amat berpatutan dan langsung tidak membebankan para penggunanya..

Kalau nak tahu perfume ini terdapat dalam dua jenis botol yang berlainan.  Yang 3ml didatangkan dalam bentuk sample. Dan yang sejenis lagi dalam botol 35ml.
Harga 3ml - RM 15
Harga 35ml - RM 65
Harga belum termasuk postage.

Kalau ada yang berminat nak mencuba perfume ini, bolehlah hubungi saya Sariah Awang Senik 019-4075634 atau email sariah.awangsenik@gmail.com. Selepas dah mencuba perfume Dexandra ini, pasti kehidupan rakan-rakan akan tambah seri dan lebih bahagia.
Aamiin.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik


No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...