Tuesday 3 January 2017

YES DI DEXANDRA BAKAL BERAKHIR

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Koleksi Peribadi
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Alhamdulilah. 2017 hadir membawa seribu kerahmatan. Rasa terlalu cepat masa ini berlalu kan. Hari ini juga, bermulalah seisi persekolahan untuk tahun 2017.

Maka secara rasminya cuti sekolah selama sebulan pun dah berakhir. Anak dara saya pagi ini, nampak ceria dan begitu yakin ke sekolah. Almaklumlah dah lama tidak bertemu dengan semua rakannya disekolah kan.

Biasalah pepagi macam ini, walau sudah bangun awal pun, masih tidak cukup-cukup masa untuk bersiap. Nasib beg sekolah dan buku-buku sudah disiapkan sejak dari awal. Kalau tidak, memang siaplah telinga anak dara akan jadi makin nipis, apabila mendengar saya membebel.

Sudah bersarapan dan sebagainya, maka dia pun sudah bersedia untuk ke sekolah. Nak tahu apa yang dia buat sebelum keluar rumah?

Dia sempat lagi menyembur sedikit minyak wangi kegemarannya.
Apa lagi kalau bukan DEXANDRAkan.

Dia sapu sedikit pada pergelangan tangannya dan kemudiannya sedikit ke leher. Amboi!! Bukan main lagi anak dara ini membelasah minyak wangi saya yang ada.

Kebetulan pulak wangian kegemarannya sama dengan saya. Kalau bukan MIRACLE dan BOMBSHELL, apa lagi kan.
Ikutkan hati saya yang tamak ini, saya nak je beli semua perfume dari DEXANDRA ini.

Sebelum itu, saya nak beritahu yang YES di DEXANDRA bakal berakhir beberapa hari lagi. Promosi akan berakhir pada 10 Jan 2017 dan hanya tinggal beberapa hari lagi.

Hari itu, semasa saya dan adik tersayang pulang ke kampung, saya dan adik sempat menjual sebanyak 2 botol DEXANDRA kepada abah dan juga mak cik. Tidak sangka abah dan makcik begitu sporting sekali.

Saya dan adik sempat lagi mengambil gambar abah dan juga makcik bersama wangian kegemaran mereka.

Sebelum YES ini berakhir, jom dapatkan wangian kegemaran anda dengan harga yang paling BEST dan membahagiakan.

2 botol RM 100

RM 100 untuk 2 botol.

Sekian Terima Kasih
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...