Wednesday 20 August 2014

CATATAN HARIAH

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Sumber

Masa berlalu begitu pantas. Memang benar masa itu emas dan kita perlulah menggunakan masa yang ada sebaik yang mungkin. Bermula awal pagi hingga ke lewat malam, semua tugasan, harus aku lakukan sebaik yang mungkin.

Menggalas tanggungjawab sebagai seorang pembantu kedai dan juga tanggungjawab sebagai seorang ibu dan juga ayah sekaligus, bukanlah satu perkara yang mudah.

Segala cabaran dan juga dugaan haruslah dihadapi sebaik yang mungkin. Walaupun tanggungjawab dan amanah ini nampak biasa namun cabaran yang datang tidaklah sama setiap masa.

Berikrar tidak akan mensia-siakan segala masa yang ada. Nikmat yang Allah SWT ini terlalu amat berharga dan tidak ternilai. Insha Allah satu masa nanti, aku dan anak-anak akan menikmati kebahagiaan kami yang tersendiri.

Coretan Ikhlas
Sariah Awang Senik

--------------------------------------------

Berminat untuk bekerja dari rumah tetapi tidak tahu, apakah kemahiran yang anda miliki mampu menjana pendapatan dari rumah.

Sertailah kami di Akademi Berkerja Dari Rumah. Anda akan berpeluang mempelajari segala kelas kemahiran secara online mengikut kesesuai masa anda.

Susah bersedia dan ingin ketahui lebih lanjut:
Sila hubungi saya Sariah Awang Senik 019-4075634 email sariah.awangsenik@gmail.com

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...