Tuesday 5 August 2014

JELLY PUR Q ACTIVE

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Facebook

Jelly lembut Pur Q Active merupakan makanan yang sedap dan juga mudah disediakan.
Ianya berbentuk jelly dan amat digemari oleh kanak-kanak berbanding dengan makanan tambahan yang berbentuk cecair.

#### Formulasi baru ini dapat membantu menghadapi masalah anak-anak yang lembab, malas dan juga degil kepada mencapai tahap yang tinggi dari segi pemikiran mereka.

#### Pur Q Active mengandungi garam bukit, zafaran dan juga terapi ayat-ayat ruqyah.

#### Bagaimana Pur Q Active bertindak ?
Dengan amalan memakan Pur Q Active sehari 2 biji sahaja selepas makan pagi Pur Q Active akan membantu melancarkan oksigen didalam otak.
- Apabila otak menerima bekalan oksigen yang secukupnya pastinya daya pemikiran mereka akan lebih fokus dan mudah memahami pembelajaran yang diajarkan.
- Selain daripada itu sel otak mempunyai kitaran masing-masing. Kitaran ini memerlukan oksigen untuk membantu sel otak ini hidup dan manpu bekerja. Otak seseorang manusia mempunyai berbilion sel dan melebihi populasi manusia di atas muka bumi.
- Otak merupakan tunjang kepada pergerakan manusia. Kesemua pergetakan badan melalui deria manusia akan membawa ke otak untuk menyampaikan maklumat. Proses ini memerlukan bantuan daripada makanan untuk menghubungkan maklumat ini.
Pur Q Active membantu mengoptimumkan process ini ke tahap yang lebih tinggi.

###### Inginkan lebih maklumat dan juga ingin mencubanya, boleh hubungi saya Sariah 019-4075644 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...