Monday, 4 August 2014

REZEKI SEMUA MILIK ALLAH SWT

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Sendiri.

Rezeki, maut dan juga jodoh semuanya sudah tertulis di dalam kehidupan seseorang. Apa yang perlu dilakukan hanyalah berusaha sebaik yang mungkin dan juga berdoa serta berusaha memperbaiki hubungan dengan maha penciptanya. Kekadang seseorang sudah berusaha sebaik yang mungkin, namun jikalau bukan namanya rezeki memang kita tidak akan memperolehi apa pun keuntungan.
Rezeki yang paling berkat adalah rezeki yang datangnya daripada hasil daripada perniagaan. Itulah rezeki yang paling berkat selain daripada kita bersedekah dan juga membantu orang lain.

Untuk mendapatkan rezeki yang berkat setiap hari, maka hubungan dengan Allah SWT haruslah diperbaiki setiap masa. Bermula dengan mendirikan solat, bersedekah dan sebagainya itulah kekuatan kita untuk mendapatkan rezeki setiap hari.

Kepada yang masih lagi mencari peluang untuk menambahkan pendapatan keluarga dengan tidak perlu keluar dari rumah dan juga mengabaikan urusan rumahtangga, bolehlah hubungi saya Sariah 019-4075634 dan juga email sariah.awangsenik@gmail.com.

Coretan Ikhlas
Sariah Awang Senik

YANG TERBAIK

Teks : Sariah Awang Senik Sumber : Koleksi Peribadi Http://sariahawangsenik.blogspot.com Alhamdulilah. Dia dah lakukan yang terbaik!!! S...