Sunday, 12 October 2014

PAGI YANG DINGIN

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Google
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Hari ini rasa sejuk dan nyaman sekali. Mungkin disebabkan malam semalam hujan lebat, maka pagi ini memang rasa sejuk sangat. Kalau diikutkan hati hendak je sambung tidur dan juga membuat aktiviti santai yang lain.

Tetapi sampai lama nak berkeadaan macam itu. Ketika kita sedang sibuk menghitung berapa kali tidur, ada insan yang lain sedang mengorak langkah agresif di dalam menuju sesebuah kejayaan. Tidak akan kita asyik melihat orang lain meraih sesebuah kejayaan. Itulah agaknya godaan bagi yang bekerja dari rumah. Andalah majikan dan juga sekaligus seorang pekerja. Segala keputusan anda yang tentukan sendiri.

Jika bijak menguruskan masa dirumah, semua urusan dapat diselesaikan dengan baik.Kalau sebaliknya maka akan menjadi bertambah buruk. Ada juga yang sudah berjaya hanya bekerja dari rumah.

Walaubagimana pun, penulis telah nekad membuat keputusan untuk bekerja dari rumah suatu hari nanti. Kini sedang berusaha menyelesaikan apa yang patut dan juga membuat beberapa persediaan untuk bekerja dari rumah.

Coretan Santai
Sariah Awang Senik

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

   Menambah pendapatan sampingan melalui blog. Penggunaan blog amat luas dan juga dapat dibaca dari semua peringkat tidak kira di dalam negeri mahupun dari luar negeri.
Blog umpama kedai ataupun sebuah pasaraya menyediakan pelbagai barangan terkini dan juga berguna. Rajinlah mengemas kinikan blog anda, kerana kita tidak pasti bila blog kita akan dijejaki oleh orang yang berminat.
Bagaimana menulis blog yang baik dan penuh berinformasi tentang produk, perniagaan, perkhidmatan ataupun pengalaman kehidupan yang anda telah lalui.
Ingin tahu dengan lebih lanjut tentang blog, boleh terus hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com Facebook Sariah Awang Senik dan juga Fanpage Sariah AWANG SENIK Corner.

Jemput singgah berehat sebentar di blog rakan ABDR saya Kasih Eliz http://pnnorlizatomiran.blogspot.com

MENJELANGNYA PEPERIKSAAN UPSR

Teks : Sariah Awang Senik Sumber : Koleksi Peribadi Http://sariahawangsenik.blogspot.com Rasanya cepat sangat masa berlalu. Anak dara te...