Sunday 8 June 2014

MASA BERSAMA DENGAN ANAK-ANAK

Teks : Sariah Awang Senik

Cuti sekolah hampir seminggu berlalu. Namun sebagai seorang ibu sekaligus ketua keluarga, tanggungjawab, amanah dan tugas tetap berjalan seperti biasa. Secara jujurnya diri ini belum mampu untuk membawa anak-anak pergi bercuti ke tempat yang jauh. Memandailah dengan membawa mereka pergi menonton wayang ataupun ke perpustakaan membaca buku-buku kegemaran mereka.

Insha Allah kalau rezeki lebih suatu hari nanti akan berpeluang juga membawa anak-anak bercuti ke tempat yang mereka minati.

Walaupun sibuk dengan tugas melayan anak-anak, ku masih lagi mampu mencoretkan beberapa ayat di ruangan blog kesayanganku ini. Hari ini adalah hari Isnin dan masih di dalam mood cuti sekolah. Sengaja aku merancang percutiaan hari lain kerana menggelakkan kesesakkan orang ramai berjalan masa cuti sekolah. Pada mula memang agak lengang namun keadaan bertukar apabila menjelang petang.

Hati ini merasa gembria sebab dapat meluangkan banyak masa bersama dengan anak-anak. Aku berdoa moga suatu hari nanti dapat membawa anak-anak bercuti ke tempat yang lagi jauh daripada sekarang.

******************************************************

       SERUNDING ISTIMEWA !!!!!

Kepada sesiapa yang berminat memakan serunding, kini ada berita baik untuk semua.
Antara serunding tersebut ialah:
Serunding Ayam
Serunding Daging
Serunding Ikan

Jika berminat hendak membelinya ataupun teringin hendak menjadi agent serunding, boleh juga hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com

Coretan tentang produk
Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...