Monday, 15 September 2014

ADUH!!!MALASNYA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Google
http://sariahawangsenik.blogspot.com

Aduh!!! Malasnya hari ini. Kekadang rasa malas sangat. Nak tahu malas apa, malas nak ;
@@@ Mengemas rumah
@@@ Memasak
@@@ Membasuh kain baju
@@@ Melipat baju
@@@ Mencari informasi yang berguna
@@@ Nak update blog

Tetapi walau malas macam mana pun, kena buat jugak. Dah bermula tidak akan nak tinggalkannya macam tu je. Lagipun berjuang untuk buang sifat malas ini, bukan perkara yang baru kan. Apapun hanya pada permulaan malas, lepas itu semuanya macam biasa balik selepas sudah nampak hasilnya walau masih samar-samar.

Tidak nak cepat mengalah dek perasaan malas, saya redahkan semua. Berdoa moga semuanya berjalan dengan lancar dan dipermudahkan segala-galannya.

Kepada yang masih tercari-cari apakah perniagaan yang sesuai dijalankan dari rumah, bolehlah dapatkan ebook tentang 1001 idea bisnes daripada rumah. Ingin dapatkannya, bolehlah hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun email sariah.awangsenik@gmail.com

Coretan Malas
Sariah Awang Senik

PERJUANGAN BARU BERMULA

Teks : Sariah Awang Senik Sumber : Koleksi Peribadi Http://sariahawangsenik.blogspot.com Syukur alhamdulillah. Peperiksaan UPSR pun dah...