Thursday, 4 September 2014

JOM...TIDUR...Zzzzzzzz

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Sendiri Dan Google

Sebenarnya mata ni dah mengantuk sangat. Nak kata kerja tadi banyak, tidak juga. Biasa je semuanya. Pelanggan pun tidaklah ramai mana. Tapi entah apa yang letih sangat, aku pun tidak pasti.

Mungkin sebab aku ni dah makin berumur ataupun kurang makanan tambahan. Faktor cuaca juga salah satu sebabnya. Yalah, sejak 2 atau 3 hari ini asyik hujan dan juga panas yang tidak menentu. Apapun aku bersyukur dapat melepasi semuanya.

Hati ini masih banyak lagi yang nak ditaip, tapi kelopak mata dah terlalu berat. Bantal, selimut dan juga tilam tu, dah macam terdengar je memanggil.

Sampai disini dahulu. Esok insha Allah sambung balik ya. Selamat Tidur dan mimpikan yang indah-indah ya.

Jom kita tidur ya. Zzzzzzzz

Coretan Mengantuk
Sariah Awang Senik

CAKAP BAGAIKAN SATU DOA

Teks : Sariah Awang Senik Sumber : Tiada http://sariahawangsenik.blogspot.com Amboi!! Gelap betul hujan kat luar tu. Rasa-rasanya macam...