Tuesday 2 September 2014

MASA

Teks : Sariah Awang Senik
Sumber : Sendiri

Masa berlalu begitu pantas. Sedar tidak sedar dah hampir penghujung tahun. Anak-anak pun dah makin membesar dan meningkat remaja. Tidak lama lagi mereka akan memasuki kolej, universiti dan kemudiannya alam pekerjaan.

Aku pun dah makin meningkat usia. Dah tua pun sebenarnya. Tapi bukanlah takut tua, cuma terasa macam banyak pekara yang belum selesai lagi. Kalau pasal cita-cita memang masih jauh ketinggalan ke belakang. Tapi aku tidak nak cepat berputus asa. Bidang penulisan ini pun masih terlalu hijau bagi aku. Banyak perkara yang harus dipelajari. Itulah dulu masa sekolah jarang sangat menumpukan sepenuh perhatian terhadap bidang penulisan. Sekarang terpaksa belajar balik.

Apapun untuk belajar sesuatu memang tiada had umur. Janji fokus, komited dan juga rajin membuat latihan. Jangan takut membuat kesalahan ataupun kesilapan, kerana itulah masanya aku akan belajar sesuatu.

Kini aku makin jatuh cinta dengan bidang penulisan ini. Selain daripada minat menjahit, menulis juga adalah tempat untuk aku kongsikan sesuatu yang istimewa dengan orang lain.

Coretan Santai
Sariah Awang Senik

--------------------------------------------

 
    PUR Q ACTIVE
- Makanan minda yang berasaskan jell
- Mengandungi garam bukit, zafaran dan juga telah air yang telah dibacakan ayat-ayat rukqyah.
- Sangat berkesan mengatasi masalah pembelajaran di kalangan anak-anak.
- Harga berpatutan. Sangat menarik dan tersedia juga hadiah istimewa untuk anda.

Jika anda berminat untuk mencuba untuk anak-anak bolehlah terus hubungi saya Sariah 019-4075634 ataupun boleh whatshapp.
Boleh juga hubungi saya melalui email sariah.awangsenik@gmail.com.

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...