Saturday 4 January 2014

Kegiatan Harian

Semuanya hari ini bermula dengan lancar dan segala tugasan dapat aku selesaikan dengan lancar.
Aku agak gembria kerana dapat berkenalan dengan kawan kawan baru yang bukan rakan rakan sekerja aku. Harapan aku moga dengan adanya kawan baru dapat memberikan aku banyak idea dan juga inspirasi.

Kini masa yang ada terlalu berharga. Walaupun begitu aku tidak mahu kalah dengan masalah yang ada. Aku yakin dapat lepasi semua masalah yang mendatang dengan hati yang tenang dan lapang.

Doa aku moga walau sesibuk mana pun dengan kerja yang ada aku tidak akan melupakan segala tanggungjawab aku pada yang maha kuasa.

Semoga aku akan terus tabah dan melangkah dengan penuh keyakinan. Insha Allah.

Sekian Dari Sariah Awang Senik

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...