Friday 17 January 2014

MASA

Sesungguhnya masa itu emas, dan masa juga terlalu amat berharga. Apa pun yang berlaku kita haruslah pandai membahagikan masa yang ada dengan aktiviti yang sesuai. Tetapi bagi saya, masa terlalu amat berharga. Walau bekerja pada waktu petang tapi di sebelah pagi terlalu banyak kerja sampingan yang perlu saya bereskan. Dengan aktiviti menjahit, saya juga sibuk mempromosikan barangan di dalam internet di samping hobi yang paling saya gemari iaitu menulis. Hobi ini telah sebati dan menjadi kebiasaan pada diri saya. Setiap kali menulis saya cuba pastikan apa yang menjadi perhatian saya tentang sesuatu isu dan juga keadaan. Namun saya bertuah hampir setiap hari ada sahaja yang ingin saya coretkan dan saya ingin berkongsi semua pengalaman saya kepada sesiapa yang ingin membacanya.

Semoga apa yang saya paparkan ini tidak menjadi suatu kesalahan kepada semua. Masa terlalu amat berharga bagi saya.

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...