Saturday 18 January 2014

TUGASAN HARIAN

Assalamulaikum,
Sebenarnya hari ini terlalu banyak masalah yang perlu di selesaikan. Bermula dengan line internet yang menimbulkan banyak masalah malah di tempat kerja pun menghadapi sediki masalah. Namun aku tetap bersyukur kerana apabila hampir petang semua masalah hampir aku selesaikan dengan sendiri.
Memandangkan sekarang line internet menghadapi masalah , aku cuba keluar bagi mengatasi masalah aku.

Tetapi walau apa pun rintangan nya, itu semua tidak menghalang minat aku untuk menulis. Walau belum nampak apa-apa perubahan aku tetap jua ingin meneruskan minat aku.

Moga semuanya berjalan dengan lancar sebagaimana yang telah aku rancang sejak menyertai akademi ini.

No comments:

Post a Comment

SUMBER INSPIRASI

  Jumaat 16 Februari 2024 Alhamdulilah seperti biasa menjalankan segala rutin yang diamanahkan. Bekerja di sebuah r&r terutama pada musi...